2008-02-24

Deník bezpečnostního důstojníka, hvězdné dátum stosedmadvacetnulaosm tečka pět.

Dnes jsme vyrazili a dorazili k výzkumné stanici. Bylo mi vesmírným potěšením popatřit v energetickém bloku komplexu dílo Matičky Rusi, Kvantovo-Ántigmotovyj Dili­thiovyj Reaktór vzor KvÁDR četyri. I když pan Scott tvrdil, že pro něj je to spíš poděšením, a že to D jistojistotně stojí za „Detonačnyj“, já byl ohromen a pravil jsem, že takové stroje dnes už nedělají, na což pan Scott odvětil, že taky vědí proč.


Už jsem se bál, že budu mít pokažený celý den, ale jedna moc pohledná výzkumnice mne zničehož nic pozvala na romantický večer – povečeříme, popijeme a budeme si promítat, jak v uplynulém týdnu padaly hvězdy. A hlavně nebudu muset s panem Spockem zase hrát člověče. Už se ne­mohu dovynačkat. Chekov koněc.

Žádné komentáře: