2009-03-07

Deník prvního důstojníka, hvězdné datum stosedmadvacetšestosm tečka čtyři.

Dnes dopoledne se komunikační důstojník Uhura chovala ještě iracionálněji, než u ní bývá obvyklé. Už ráno v kantýně byla podrážděná, odmítala konverzovat o filosofii mysli, a neustále po očku sledovala mou porci výživné jáhlové kaše.


Když se pak hlásila do služby na můstku, zřejmě jako první si všimla malé krabičky, která ležela na podlaze. Uvažoval jsem, kde se tam mohla taková krabička vzít, avšak to už k ní Uhura přistoupila a prohlásila, cituji: „Jste nechutná čuňata a kdo to po vás má uklízet“. Chtěl jsem jí vychovaně přitakat, že jsou to skutečně čuňata, a že já to jakožto vědecký důstojník uklízet nebudu, ale to už krabičku zvednula ze země a vzápětí zmizela v mihotání přenosového efektu. Nu, každý vynáší smetí jinak.

3 komentáře:

Filip řekl(a)...

Nie je tu chyba?
"já to jakožto vědecký důstojník" a podpísaný je prvý dôstojník ;)

Chuckie řekl(a)...

Pan Spock je Vulkánec mnoha profesí, ale mám radost, že to někdo takhle kontroluje. :-D

„Vědecký důstojník“ označuje kvalifikaci/funkci, „první důstojník“ pak postavení v hierarchii velení; do pozice prvního důstojníka byl Spock jmenován ve druhé epizodě, „Tah s corbomitem“. :-]

(A ne, nepamatuju si ty epizody z hlavy. ;-))

Filip řekl(a)...

:( Moja chyba, však toto som dokonca niekedy vedel. Moje Trek-fu teda dosť upadlo.