2008-03-21

Kapitánův deník, hvězdné datum stosedmadvacetdvajedna tečka devět.

Scotty po obědě zaznamenal nějaký přenos poblíž ná­kladní paluby a od té doby mi hlásí zvýšenou spotřebu ve sprchách, naštěstí ne v těch ucpaných. Vzhledem k tomu, že jak Sulu, tak Uhura jsou teď tady a mám je pořád na očích, jsem se to prozatím rozhodl odložit.


A taky už jsem přišel na to, jak je za tu jejich všežravou růžovou faunu potrestat – nechám je ten můstek vymalovat osobně. A ručně, žádná technika. Každý hezky jeden kyblík barvy, a dnes o půlnoci nástup.


Bude pro ně mnohem lepší – a konec konců i výchov­nější – když budou pracovat přes noc, to můžu zařídit, aby na můstku nikdo nebyl a nepřekážel.


A měl bych si dát vyžehlit uniformu, ale nemůžu si teď vzít žádnou náhradní, pokud bych se tedy nesnížil k tomu, abych si vzal nějakou z těch modrých, to se mi ale vůbec ne­chce. Asi to zatím vydržím.

Žádné komentáře: